حضور در یازدهمین همایش ملی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات

حضور در یازدهمین همایش ملی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات

یازدهمین همایش ملی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات

دومین جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی (نگهداری و تعمیرات) همزمان با ییازدهمین همایش ملی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات ، در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

در این مراسم نخبه‌ی مدیریت دارایی‌های فیزیکی جهان، جیمز پیکنل نویسنده‌ی کتاب آپتایم و مشاور ارشد سابق شرکت IBM به عنوان ناظر عالی جایزه و دکتر علی زواشکیانی مدیر مرکز آموزش C-MORE دانشگاه تورنتو کانادا به عنوان دبیر علمی جایزه حضور خواهند داشت. این جایزه در چهار بخش نفت و گاز، نیرو، صنعت، ساختمان و تأسیسات برگزار خواهد شد.

در این همایش 51 سخنرانی و کارگاه آموزشی برنامه ریزی شده است که شامل 18 ارائه تجربه در قالب 3 میزگرد نفت، برق و ریلی و ماشین آلات و 33 ارائه استادان ایرانی و بین المللی می شود. تعداد زیادی از سخنرانان این دوره برای نخستین بار است که در این همایش حضور می یابند.

شرکت مهندسی سایناسیستم به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزار نگهداری و تعمیرات با سابقه درخشان در زمینه نصب، راه اندازی و سیستم نگهداری و تعمیرات در شرکت های بزرگ کشور در غرفه شماره 22 نمایشگاه جانبی یازدهمین همایش ملی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات حضور خواهد داشت.

3-2 آبان 95
غرفه شماره 22

https://telegram.me/SaynaSystemCo