استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ساینا در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا در ذوب آهن اصفهان

فضای رقابتی کسب و کار امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست و فروش محصول به معنای اتمام فعالیت اقتصادی نبوده و بنگاهی در بلند مدت سودآور خواهد بود که کسب رضایت مشتریان را سر لوحه کار خود قرار دهد. چه بسیار بنگاه هایی که محصولات بسیار رقابتی را تولید نموده ولی به دلیل تاخیر و ارسال نامناسب آن، نتوانسته اند رضایت مشتری را کسب نمایند و به همین دلیل مشتریان خود را از دست داده اند و محکوم به پرداخت خسارات بسیاری شده اند. راهکار یکپارچه حمل و نقل ساینا به شما کمک می کند تا دچار چنین خساراتی نشوید.

شرکت ساینا سیستم به منظور حفظ مزیت رقابتی بنگاه‌های اقتصادی، اقدام به تولید راه‌کار یکپارچه حمل و نقل ساینا (ITS) نموده که تمامی فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک بنگاه‌ها را پوشش داده و امکان مدیریت و نظارت بر خط بر تمامی محصولات و ناوگان را امکان پذیر نموده است.

شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. این شرکت با حمل و نقل حدود 10 میلیون تن مواد اولیه و محصول، یکی از پیچیده ترین فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک را در کشور به خود اختصاص داده است.

در حوزه فروش داخلی و صادرات، حمل و نقل و لجستیک به صورت ریلی، جاده ای و ترکیبی در ترم های تحویل EXW، FOB و  FCAدر حوزه خرید داخلی و خارجی نیز از انواع روش های حمل و نقل استفاده می گردد. همچنین این شرکت با داشتن بیش از 10.000 نفر پرسنل در شیفت های کاری مختلف، به کارکنان خود خدمات سرویس ایاب و ذهاب از نقاط جغرافیای مختلف ارائه می نماید.

با استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا، کلیه فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در حوزه فروش داخلی و صادراتی، خرید داخلی و خارجی و حمل داخل کارخانه، به صورت جاده ای، ریلی، دریایی، ترکیبی و کانتینری و همچنین فرآیندهای گمرکی و بازرگانی لجستیک تحت پوشش قرار گرفته و به صورت متمرکز مدیریت می گردد.

با توجه به تعداد بسیار بالای پرسنل این شرکت، اهمیت زمانبندی و نظارت بر حمل و نقل ایشان و همچنین رضایتمندی پرسنل، راهکار یکپارچه مدیریت سرویس کارکنان با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا و اپلیکیشن‌های کاربردی، توسط شرکت ساینا  تولید و راه اندازی گردید که توانسته است شاخص های رضایت کارکنان را در این حوزه ارتقا داده و هزینه های سازمان را بهینه نماید. با استقرار این سامانه، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان جزو صنایع پیشرو در حوزه تحول دیجیتال حمل و نقل و لجستیک خواهد بود.

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ذوب اهن
125

ساعت آموزش حضوری

200

کاربر آنلاین

10

نرم افزارهای تحویل شده