استقرار داشبوردهای مدیریتی و هوش تجاری ساینا در شرکت ریل پرداز سیر

عصر حاضر، زمان هوشمند سازی کسب و کار است.

دنیای کسب و کار با تصمیم گیری‌های سخت و آسان آمیخته است. گاه این تصمیم گیری‌ها با استفاده از اطلاعات موجود و تجربه کار بسیار آسانی است و گاهی با عدم قطعیت، ریسک و دشواری همراه است. بسیاری از مدیران در زمان‌ عدم قطعیت به دلیل دشوار بودن تحلیل وضعیت، سعی در تصمیم گیری بر اساس شهود و تجربه دارند.

تصمیم گیری بر اساس شهود و تجربه در شرایطی که در کسری از ثانیه حجم عظیمی از داده‌ها تولید و تبادل می گردد امری غیر منطقی و در بسیاری از موارد خالی از واقعیت و صحت است. نتیجه چنین روش تصمیم گیری شخص محوری در بنگاه های اقتصادی و کسب و کار به جز خسارت و زیان مالی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

تصمیم گیری در شرایط فعلی بایستی بر اساس داده‌های واقعی کسب و کار صورت گیرد تا بتواند سودآوری و عملکرد بهینه مجموعه را تضمین نماید. به همین دلیل نیاز است تا داده‌های کسب و کار ذخیره و پردازش شده و به صورت برخط مورد تحلیل قرار گیرند. همچنین انبوه داده‌های تولید شده برای تصمیم گیری باید به گونه‌ای کاهش یابند که صفات اصلی داده‌ها را حفظ نمایند.

موارد یاد شده نقش سیستم‌های هوش تجاری را در کسب و کار نشان می‌دهد. هوش تجاری یا Business Intelligence (BI) واژه‌ای است که به هوشمندی کسب و کار اشاره دارد. هوش تجاری دارای مولفه‌هایی نظیر انبارش داده، پردازش و تحلیل داده، مصور سازی داده و داشبوردهای مدیریتی است. این سیستم‌ها کمک می‌کنند که اصلی ترین معیارهای سودآوری سازمان را تشخیص داده و پایش نمود. مدیران سازمان بر اساس نیازمندی‌های خود می توانند از بروزترین داده‎های تحلیل شده در لحظه، برای تصمیم‌گیری استفاده نمایند. اینگونه دیگر نیازی به استفاده از شهود برای تصمیم‌گیری کاهش یافته و بر اساس واقعیت‌های موجود می توان تصمیمات را اتخاذ نمود.

استقرار داشبوردهای مدیریتی و هوش تجاری ساینا در ریل پرداز سیر

یک سازمان در یک نگاه با داشبوردهای هوش تجاری ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای هوش تجاری توانسته است معیارهای حیاتی سازمان را برای سطوح مختلف مدیران پیاده سازی نماید. مدیران هر سطح بر اساس نیازهای اطلاعاتی خود داشبوردهای فنی و عملکردی مخصوص به خود را دارند. همچنین ساینا سیستم این امکان را فراهم کرده است که مدیران سازمان تنها با چند کلیک بتوانند داشبورد سفارشی سازی شده خود را طراحی و استفاده نمایند.

استقرار داشبوردهای مدیریتی ساینا سیستم در شرکت ریل پرداز سیر

شرکت مهندسی ساینا سیستم با ارائه راهکارهای یکپارچه حمل و نقل و نگهداری و تعمیرات همواره پشتیبان تکنولوژیک و نرم افزاری کسب و کارها در سراسر کشور می باشد. شرکت ریل پرداز سیر با استقرار داشبوردهای هوش تجاری ساینا سیستم، مسیر هوشمند سازی کسب و کار خود را هموار ساخته است. داشبوردهای سفارشی سازی شده این شرکت به شرح زیر می باشد:

  • داشبورد مدیریت عملکرد حمل ریلی با قابلیت اپلیکیشن موبایل (اندروید/IOS)
    • برنامه ریزی حمل واگن و کنترل عملکرد
    • روند حمل و تخلیه و بارگیری
    • آنالیز چرخه حمل
    • ظرفیت تن کیلومتر بلا استفاده
  • داشبورد مدیریتی نگهداری و تعمیرات تخصصی واگن با قابلیت اپلیکیشن موبایل(اندروید/IOS)
    • واگن های متوقف جاری و ویژه
    • واگن های متوقف پیشگیرانه (اساسی، نیمه اساسی)
    • داشبورد آنالیز خرابی
    • داشبورد تعمیرات اساسی
    • داشبورد هزینه های نگهداری و تعمیرات
    • داشبورد مصرف قطعات یدکی
    • داشبورد لیست ناوگان
    • آنالیز رفتار تعمیرات پیشگیرانه و خرابی
شرکت ریل پرداز سیر
استقرار داشبوردهای مدیریتی و هوش تجاری ساینا در ریل پرداز سیر

چرا کسب و کارها نیاز به هوشمند سازی دارند؟

عصر حاضر عصر اطلاعات و سرعت است. سازمان و کسب و کاری در این زمان امکان بقا و حیات دارد که بتواند با کمترین هزینه در کمترین زمان از اطلاعات بیشترین بهره برداری را کرده و تصمیمات درست اتخاذ نماید. به همین منظور سیستم‌های هوش تجاری ایجاد شده‌اند.

هوش تجاری به سازمان و کسب و کار شما در موارد زیر کمک می کند:

  • کاهش هزینه

هوش تجاری با ذخیره و پردازش اتوماتیک داده‌ها و همچنین تحلیل بر خط آنها نیاز به استخدام افراد برای این امور را کاهش می دهد.

  • تصمیم گیری سریع و ساده

مدیران با در اختیار داشتن اطلاعات بروز و مناسب می توانند بدون اتلاف وقت، تصمیمات مقتضی را اخذ نمایند.

  • گزارش‌های مدیریتی منظم و دقیق

این سیستم با پردازش بر خط اطلاعات امکان ایجاد گزارش‌های متنوع و منعطف را برای هر گروه از تصمیم سازان سازمان فراهم می سازد.

  • افزایش بهره‌وری

اتخاذ تصمیمات درست و به موقع به سازمان یا کسب و کار شما در پیشبرد اهداف سازمانی و تسریع امور کمک کرده و باعث افزایش بهره‌وری خواهد شد. همچنین با کاهش ضریب خطا تصمیمات اتخاذ شده از هدر رفت وقت و انرژی سازمان جلوگیری می شود.

  • پیگیری حصول اهداف سازمانی

هوش تجاری با داشبوردهای مدیریتی بر خط میزان تحقق اهداف سازمانی را در یک قاب به مدیران سازمان نشان می دهد. و از هدر رفت زمان و انرژی سازمان و تلاش در مسیرهای نا مشخص جلوگیری می گردد.

استقرار داشبوردهای مدیریتی و هوش تجاری ساینا در ریل پرداز سیر

معرفی شرکت ریل پرداز سیر

شرکت ریل پرداز سیر (سهامی عام) زیر مجموعه گروه ریل پرداز لجستیک است که از نقطه نظر تنوع خدمات لجستیکی و حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته، جامعترین هولدینگ حمل و نقل ریلی کشور محسوب می‌شود. ریل پرداز سیر (سهامی عام) با در اختیار داشتن منابع انسانی مجرب و متخصص، برخورداری از ۱۲۰۰دستگاه واگن لبه بلند ملکی و ۸۰۰ دستگاه واگن استیجاری، دفاتر نمایندگی و شرکای متعدد در کشور، دارا بودن خطوط و سکوهای بارگیری در مبادی بار، بهره‌مندی از امکانات و سازه‌های اختصاصی تخلیه در مقاصد ریلی، قادر به ارائه خدمات یکپارچه لجستیکی و فورواردری با تمرکز بر حمل و نقل ریلی داخلی می‌باشد که توانسته با عملکرد ایمن، سریع، قابل انعطاف و اقتصادی در انجام خدمات مذکور رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین کارخانجات تعمیرات واگن و چرخ و محور در ایستگاه راه آهن اصفهان قادر به انجام تعمیرات اساسی انواع واگنهای باری، تعمیرات اساسی چرخ و محور، تعمیرات واگنهای سانحه دیده، تعمیرات انواع بوژی، بازسازی انواع فنرهای لایه ای و … می باشد و طی سالهای گذشته موفق به کسب رتبه اول در تعمیرات اساسی واگنهای باری گردیده است.

ایجاد امکانات بارگیری و تخلیه محموله های ریلی در مبدأ و مقصد، ارائه اطلاعات آنلاین از آخرین وضعیت محموله های ریلی و انجام حمل ترکیبی (ریلی جاده‌‍‌ای) از نقاط قوت و تمایزات اساسی شرکت در مقایسه با سایر شرکت های فعال در این حوزه می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان و دموی راهکار یکپارچه ساینا سیستم  با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ –   همراه : ۰۹۱۹۶۹۴۹۴۱۶

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید. Sayna_system@