نرم افزار انبار

نرم افزار انبار و حسابداری انبار ساینا

مدیریت و کنترل موجودی محصول و کالا در انبارهای یک شرکت یا سازمان دغدغه بسیاری از مدیران عامل و مدیران مالی و بازرگانی شرکت ها است . در انبار معمولا قسمت بزرگی از سرمایه شرکت به شکل محصول یا کالا نگهداری می شود که کنترل موجودی آن در کاهش هزینه و افزایش سود و بهره وری شرکت نقش بزرگی دارد.

همچنین مدیریت مداوم بر روی موجودی کالاهای انبار، علاوه بر افزایش چشمگیر سرعت خدمات به مشتریان ، مشکلات و خطای سیستم های دفتری سنتی را از بین می برد.

نرم افزار انبار و حسابداری انبار ساینا

ویژگی ها

ارتباط با حسابداری و مالی

ارتباط یکپارچه سیستم انبارداری ساینا با سیستم های مالی و حسابداری امکان یکپارچه سازی و ریالی کردن اسناد مالی و چک کردن موجودی اول دوره و امکانات تعریف سال مالی ، انبارگردانی و … را به مدیران مالی شرکت ارائه می نماید.

تحت وب

نرم افزار انبار و حسابداری انبار ساینا یک نرم افزار انبار تحت وب می باشد که به سادگی بر روی سرور شرکت مشتری نصب شده و بر روی انواع مرورگرها بر بستر شبکه داخلی و یا اینترنت با وارد کردن آی پی اختصاصی قابل دسترسی خواهد بود.

ارتباط با خرید و فروش

ارتباط یکپارچه نرم افزار انبار ساینا با نرم افزارهای مدیریت فروش و مدیریت خرید ( تدارکات داخلی ) امکان درخواست خرید و فروش کالای انبار ، صدور فاکتور فروش و خرید بر اساس کالای انبار و نیز مشاهده موجودی کالا بر اساس سطح دسترسی کاربر را مهیا می سازد.

ارتباط با نگهداری و تعمیرات

نرم افزار انبار ساینا با ارتباط یکپارچه با نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات ساینا  قابلیت ارتباط یکپارچه قطعات یدکی با کالاهای انباری ، صدور درخواست از روی دستورکار تعمیراتی ، مدیریت انبارهای داغی و بازسازی ، صدور اتوماتیک اسناد و یکپارچگی کنترل سریالی را دارد.