راهکار مدیریت سرویس ایاب و ذهاب

سرویس ایاب و ذهاب

بسیاری از سازمان‌ها برای کاهش مشکلات حضور به موقع پرسنل و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، اقدام به برقراری سرویس ایاب و ذهاب نموده‌اند. ولی متاسفانه سرویس ایاب و ذهاب با وجود هزینه‌های بسیار برای سازمان‌ها، نتوانسته ‌است به گونه‌ای که باید این امر را محقق نماید و اهداف مورد نظر سازمان در افزایش بهره‌وری را به طور چشمگیری افزایش دهد به همین دلیل سازمان‌ها برآن شده‌اند تا ضمن افزایش کیفیت سرویس ایاب و ذهاب خود از هزینه‌های اضافی آن اجتناب نمایند.

به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های سرویس ایاب و ذهاب وجود یک سیستم یکپارچه مدیریتی هوشمند الزامی است. سیستمی که بتواند مواردی نظیر یافتن بهترین مسیر، تخصیص بهینه خودرو به هر مسیر، کنترل و حضور و غیاب پرسنل با ورود به سرویس، جایگزینی خودروها در موارد اضطراری، بهینه سازی مسیر بر اساس پارمترهای مد نظر سازمان، تخمین دقیق زمان حضور پرسنل در سازمان، کنترل عملکرد رانندگان، ثبت ورود و خروج اتوماتیک ناوگان و… را به صورت هوشمند پایش و مدیریت نماید.

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان با اتکا به بیش از یک دهه تجربه و تخصص خود در حوزه‌های لجستیک و حمل و نقل و ارائه راهکارهای یکپارچه لجستیک، حمل و نقل و زنجیره تامین، قادر به طراحی، برنامه ریزی و اجرای هماهنگ و یکپارچه کلیه فرآیندهای سرویس ایاب و ذهاب صنایع بزرگ می باشد و این توانمندی را با ارائه راهکار مدیریت جامع سرویس ایاب و ذهاب در شرکت ذوب آهن اصفهان بالفعل نموده است. 

ذوب آهن اصفهان با تعداد 18.000 نیروی انسانی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور و قطب تولید آهن است. این شرکت برای سرویس دهی به پرسنل خود بیش از 500 دستگاه اتوبوس و 300 دستگاه خودرو سواری استفاده می کند.

در حال حاضر امکان استفاده از این سیستم برای مدیریت هوشمند سرویس ایاب و ذهاب سایر صنایع بزرگ فراهم گردیده است.

 

سرویس ایاب و ذهاب

ساینا سیستم با ارائه راهکار خود در زمینه مدیریت سرویس ایاب و ذهاب پرسنل مطابق تصویر بالا تمامی نیازمندی‌های سازمان را در نظر گرفته است. تمامی اطلاعات مورد نیاز از طریق سیستم مدیریت منابع انسانی سازمان دریافت و در صورت نبود چنین سیستمی امکان دریافت اطلاعات به صورت فایل و یا ورود توسط کاربر در نظر گرفته شده است. امکان ثبت اطلاعات جغرافیایی افراد، ایستگاه‌ها و نواحی تعیین شده از طریق ثبت روی نقشه یا اطلاعات جغرافیایی وجود دارد.

این سیستم می‌تواند از طریق ایجاد زیرساخت‌های لازم و تعیین محل اقامت کارکنان و همچنین ایجاد مسیرها و ایستگاه‌های به صورت هوشمند و بهینه و نظارت دقیق بر فرآیندها، سازمان را در راستای افزایش رضایت کارکنان با صرف هزینه کمتر یاری نماید. همچنین به منظور کاهش مسافت و زمان طی شده توسط پرسنل به منظور رسیدن به محل ایستگاه‌ها و افزایش رضایت‌مندی ایشان، امکان تعیین محل ایستگاه‌ها و مسیرها به صورت بهینه وجود دارد.

در این سیستم امکان مشاهده زمان رسیدن سرویس به ایستگاه، موقعیت سرویس بر روی نقشه و … از طریق پورتال و اپلیکیشن‌ برای افراد در نظر گرفته شده است. کلیه ذی نفعان بر اساس سطوح دسترسی مورد نیاز در لحظه می‌توانند اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

با یکپارچگی کلیه اطلاعات رانندگان، مسافران، سرویس‌ها، قرارداد‌ها، صورت وضعیت کارکرد، پرداخت‌ها، مسافت پیموده شده هر یک از ناوگان، میزان رضایت از سرویس و … امکان نظارت بر عملکرد رانندگان و پیمانکاران به صورت عملیاتی ایجاد شده و می‌توان سیستم پرداخت، تشویق و تنبیه منصفانه‌ای را در نظر گرفت و از طریق پارامترهای داینامیک در پرداختی اعمال نمود.

برای دریافت مشاوره رایگان و برگزاری جلسه دمو راهکار سرویس ایاب و ذهاب  با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ –   همراه : ۰۹۱۹۶۹۴۹۴۱۶

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید. Sayna_system@